Strategia nowej marki miejsca Klinika Infemini Medi Home
Cel:
Stworzenie marki miejsca - kliniki, dbającej o zdrowie kobiet w sposób holistyczny.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, współpraca z architektem wnętrz, grafikiem, rysowniczką przy wprowadzeniu marki.
Strategia nowej marki karta płatnicza up&go
Cel:
Stworzenie nowej marki karty płatniczej dla tych, którzy nie znoszą formalności - bez konieczności wizyty w banku.
Nasza rola:
Strategia marki + komunikacji, wytyczne dla grafika, nadzór nad realizacją identyfikacji marki oraz komunikacji)
Segmentacja kreatywna® Bank Santander
Cel:
Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji - opowieści o klientach, którą zrozumieją, polubią i wykorzystają pracownicy banku.
Nasza rola:
Udział w badaniach, analiza danych, stworzenie formatu kreatywnego, strategia komunikacji do pracowników, dobranie partnerów do realizacji kampanii, nadzór nad realizacją.
Strategia nowej marki woda kokosowa Coconaut
Cel:
Stworzenie nowej marki lifestylowej wody kokosowej.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.
Strategia nowej marki B2B Quest Food
Cel:
Stworzenie strategii marki Quest Food – dystrybutora spożywczych marek premium.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.
Strategia nowej marki bank dla młodych - mBank
Cel:
Identyfikacja możliwości dotarcia instytucji finansowej do młodych ludzi.
Nasza rola:
Strategia marki, udział w badaniach, współtworzenie produktów, wytyczne dla agencji kreatywnej.
Repozycjonowanie istniejącej marki miejsca - Ada & Przyjaciółki
Cel:
Dostosowanie marki do zmieniającego się rynku i profilu klientki – stworzenie concept store gdzie zakupy są tylko pretekstem do spotkania.
Nasza rola:
Repozycjonowanie marki, nazwa, identyfikacja i stworzenie idei concept store. Współpraca z grafikiem przy tworzeniu identyfikacji marki.
Repozycjonowanie istniejącej marki CS Group - B2B
Cel:
Dostosowanie marki do zmieniającego się rynku i profilu klienta biznesowego – stworzenie jednej marki z kilku odrębnych oferujących różne usługi. Stworzenie kategorii Doradcy Internetowego.
Nasza rola:
Repozycjonowanie marki, nowa strategia, nazwa, identyfikacja marki. Współpraca z grafikiem przy tworzeniu identyfikacji marki.
Stworzenie strategii komunikacji marki Mariflora
Cel:
Stworzenie wytycznych do komunikacji marki.
Nasza rola:
Stworzenie strategii komunikacji marki Mariflora. Współpraca z copywriterem nad stroną www oraz brief dla agencji do komunikacji w social mediach.
Stworzenie strategii marki rodzinnej palarni kawy Cortonero
Cel:
Stworzenie marki palarni kawy jako kontynuacji biznesu kawowego (dystrybutor ekspresów do kawy, młynków i innych akcesoriów)
Nasza rola:
Stworzenie strategii marki, wytycznych do komunikacji oraz współpraca z copywriterem
i grafikiem nad stworzeniem identyfikacji marki.
Inicjatywa &SISTERS – Historia o połączeniu przyjaźni i biznesu
Poza robieniem tego co kochamy, czyli zajmowaniem się markami, w inicjatywie &SISTERS chcemy opowiedzieć naszą historię, która może być inspiracją dla innych kobiet.
Historię o tym, jak jednocześnie tworzyć biznes, przyjaźnić się i razem rozwijać.
To historia o tym, co nas obie łączy najmocniej - wrażliwości na piękno, empatii i strategii – fundamencie, na którym zbudowałyśmy firmę.