Projekty

Strategia nowej marki miejsca Klinika Infemini Medi Home

Cel:

Stworzenie marki miejsca - kliniki, dbającej o zdrowie kobiet w sposób holistyczny.

Nasza rola:

Strategia marki i komunikacji, współpraca z architektem wnętrz, grafikiem, rysowniczką przy wprowadzeniu marki.

 

salon

 

 

Strategia nowej marki karta płatnicza up&go

Cel:

Stworzenie nowej marki karty płatniczej dla tych, którzy nie znoszą formalności - bez konieczności wizyty w banku.

Nasza rola:

Strategia marki + komunikacji, wytyczne dla grafika, nadzór nad realizacją identyfikacji marki oraz komunikacji)

 

karta

 

 

Segmentacja kreatywna® Bank Santander

Cel:

Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji - opowieści o klientach, którą zrozumieją, polubią i wykorzystają pracownicy banku.

Nasza rola:

Udział w badaniach, analiza danych, stworzenie formatu kreatywnego, strategia komunikacji do pracowników, dobranie partnerów do realizacji kampanii, nadzór nad realizacją.

 

dom

 

 

Strategia nowej marki woda kokosowa Coconaut

Cel:

Stworzenie nowej marki lifestylowej wody kokosowej.

Nasza rola:

Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.

 

produkty

 

 

Strategia nowej marki B2B Quest Food

Cel:

Stworzenie strategii marki Quest Food – dystrybutora spożywczych marek premium.

Nasza rola:

Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.

 

pączki

 

 

Strategia nowej marki bank dla młodych - mBank

Cel:

Identyfikacja możliwości dotarcia instytucji finansowej do młodych ludzi.

Nasza rola:

Strategia marki, udział w badaniach, współtworzenie produktów, wytyczne dla agencji kreatywnej.

 

kolorowy mural na budynku mieszkalnym