Strategia nowej marki miejsca Klinika Infemini Medi Home
Cel:
Stworzenie marki miejsca - kliniki, dbającej o zdrowie kobiet w sposób holistyczny.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, współpraca z architektem wnętrz, grafikiem, rysowniczką przy wprowadzeniu marki.
Strategia nowej marki karta płatnicza up&go
Cel:
Stworzenie nowej marki karty płatniczej dla tych, którzy nie znoszą formalności - bez konieczności wizyty w banku.
Nasza rola:
Strategia marki + komunikacji, wytyczne dla grafika, nadzór nad realizacją identyfikacji marki oraz komunikacji)
Segmentacja kreatywna® Bank Santander
Cel:
Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji - opowieści o klientach, którą zrozumieją, polubią i wykorzystają pracownicy banku.
Nasza rola:
Udział w badaniach, analiza danych, stworzenie formatu kreatywnego, strategia komunikacji do pracowników, dobranie partnerów do realizacji kampanii, nadzór nad realizacją.
Strategia nowej marki woda kokosowa Coconaut
Cel:
Stworzenie nowej marki lifestylowej wody kokosowej.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.
Strategia nowej marki B2B Quest Food
Cel:
Stworzenie strategii marki Quest Food – dystrybutora spożywczych marek premium.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.
Strategia nowej marki bank dla młodych - mBank
Cel:
Identyfikacja możliwości dotarcia instytucji finansowej do młodych ludzi.
Nasza rola:
Strategia marki, udział w badaniach, współtworzenie produktów, wytyczne dla agencji kreatywnej.
Zaufali nam





































