PROJEKTY

Pracowałyśmy dla wielu marek z rozmaitych kategorii, nasz konik to branża finansowa, ale także alkoholowa i spożywcza, i ...

 

danielle-macinnes-222441-unsplash.jpg
 
Zrzut ekranu 2018-03-27 o 11.04.00.png
 
 

WYBRANE CASE STUDIES:

 

SEGMENTACJA KREATYWNA®
mBank

CEL:

Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji - formatu, który zrozumieją, polubią i wykorzystają pracownicy mBanku.

NARZĘDZIA:

  • analiza danych ilościowych z badania segmentacyjnego
  • praca na call center - poznanie języka segmentów
  • warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za markę 
  • poszukiwanie inspiracji w trendach światowych
  • przegląd możliwości komunikacyjnych w biurach klienta
  • stworzenie formatu kreatywnego dla segmentacji 
  • praca z lektorami - dobór głosów do charakteru segmentów
  • brief podwykonawców i nadzór produkcji materiałów filmowych i gadżetów edukacyjnych dla pracowników

EFEKT:

Kreatywna segmentacja: prezentacja i materiały filmowe, animacje, podkładanie głosów do charakterów segmentów.

 
gdansk.jpg

BANK DLA MŁODYCH mBank
 

Cel:

Identyfikacja możliwości dotarcia instytucji finansowej do młodych ludzi.

Narzędzia:

  • badania etnograficzne z młodymi
  • warsztaty kreatywne
  • analizy - komunikacja, produkty, inspiracje ze świata
  • stworzenie kilkudziesięciu produktów i usług dla młodych
  • stworzenie atrakcyjnych dla młodych platform komunikacyjnych 
  • rekomendacje dotyczące architektury całej marki mBank i miejsca w niej nowego bytu dla młodych

Efekt:

Strategia marki i produktu dla młodych konsumentów. Unikalna propozycja produktowa - prawo jazdy - wspierająca komunikat wizerunkowy.

 
qf_key_visual_wizerunkowy_02.jpg

STRATEGIA NOWEJ MARKI B2B QUEST FOOD

Cel:

Stworzenie strategii marki Quest Food – dystrybutora spożywczych marek premium. 

Narzędzia:

  • analizy działań konkurencji
  • kody marek premium ze świata i innych kategorii 
  • warsztaty z właścicielami firmy oraz agencją kreatywną odpowiedzialną za komunikację i wizerunek
  • brief dla agencji kreatywnej na logo, identyfikację wizualną firmy, wystrój wnętrz biurowych, materiały sprzedażowe/katalog produktów
  • brief agencji na działania komunikacyjne B2B

Efekt:

Strategia marki Quest Food dopasowana i wynikająca z charakteru jej właścicieli oraz ich misji w biznesie i w życiu. 

 

matylda.gif

SEGMENTACJA KREATYWNA®
IKEA

Cel :

Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji klientów IKEA celem zrozumienia i polubienia jej przez organizację.

Narzędzia :

  • projektowanie procesu badawczego/uczestnictwo w badaniach
  • analizy działań - komunikacja, strona www, sklep
  • warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za markę (klient + agencje kreatywne)
  • wymyślenie nazewnictwa i formy kreatywnej dla segmentacji
  • brief podwykonawców i nadzór produkcji materiałów filmowych i rekwizytów
  •  

Efekt:

Kreatywna segmentacja: prezentacja i materiały filmowe, zdjęcia oraz prototypy postaci/segmentów. 

 
250ml_v003.jpg

STWORZENIE NOWEJ MARKI COCONAUT

Cel:

Stworzenie nowej marki wody kokosowej.
Dotarcie do szerszej niż do tej pory grupy docelowej.

Narzędzia:

  • wywiady z konsumentami metodą metafor

  • analizy komunikacji, opakowań i nazw konkurencji

  • zdefiniowanie światów dla marki

  • stworzenie briefów dla agencji kreatywnej na nazwę, opakowanie, materiały POS oraz komunikację w social media (FB, Instagram)

  • briefing podwykonawców i nadzór nad produkcją materiałów filmowych i rekwizytów

  • współpraca z agencją kreatywną przy wdrażaniu marki 

Efekt:

Nowa marka wody kokosowej COCONAUT. Go Higher!
Strategia marki i komunikacji obejmująca launch i kolejne działania wizerunkowe w social media.

 
qf_key_visual_produktowy_01.jpg

WPROWADZENIE NA RYNEK POLSKI MARKI LANDLIEBE

Cel:

Adaptacja globalnej strategii i wprowadzenie niemieckiej marki nabiałowej numer 1 na rynek polski.

Narzędzia:

  • badania jakościowe
  • warsztaty z klientem i niemieckimi agencjami klienta
  • analizy - komunikacja, produkty premium
  • interpretacja wartości globalnych marki na rynek polski
  • stworzenie briefów na sesję zdjęciową na rynek polski, współpraca z agencjami klienta
  • nadzór nad przełożeniem strategii na kreację (materiały POS do sklepów, social media – FB, Instagram) 

Efekt:

Launch niemieckiej marki nabiałowej na trudnym dla tej kategorii rynku polskim (polski nabiał = najlepszy, niechęć do niemieckich marek spożywczych).

and.png