Strategia nowej marki miejsca Klinika Infemini Medi Home
Cel:
Stworzenie marki miejsca - kliniki, dbającej o zdrowie kobiet w sposób holistyczny.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, współpraca z architektem wnętrz, grafikiem, rysowniczką przy wprowadzeniu marki.
Strategia nowej marki karta płatnicza up&go
Cel:
Stworzenie nowej marki karty płatniczej dla tych, którzy nie znoszą formalności - bez konieczności wizyty w banku.
Nasza rola:
Strategia marki + komunikacji, wytyczne dla grafika, nadzór nad realizacją identyfikacji marki oraz komunikacji)
Segmentacja kreatywna® Bank Santander
Cel:
Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji - opowieści o klientach, którą zrozumieją, polubią i wykorzystają pracownicy banku.
Nasza rola:
Udział w badaniach, analiza danych, stworzenie formatu kreatywnego, strategia komunikacji do pracowników, dobranie partnerów do realizacji kampanii, nadzór nad realizacją.
Strategia nowej marki woda kokosowa Coconaut
Cel:
Stworzenie nowej marki lifestylowej wody kokosowej.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.
Strategia nowej marki B2B Quest Food
Cel:
Stworzenie strategii marki Quest Food – dystrybutora spożywczych marek premium.
Nasza rola:
Strategia marki i komunikacji, brief dla grafika, współpraca z agencją kreatywną i nadzór przy wprowadzaniu marki.
Strategia nowej marki bank dla młodych - mBank
Cel:
Identyfikacja możliwości dotarcia instytucji finansowej do młodych ludzi.
Nasza rola:
Strategia marki, udział w badaniach, współtworzenie produktów, wytyczne dla agencji kreatywnej.
Repozycjonowanie istniejącej marki miejsca - Ada & Przyjaciółki
Cel:
Dostosowanie marki do zmieniającego się rynku i profilu klientki – stworzenie concept store gdzie zakupy są tylko pretekstem do spotkania.
Nasza rola:
Repozycjonowanie marki, nazwa, identyfikacja i stworzenie idei concept store. Współpraca z grafikiem przy tworzeniu identyfikacji marki.
Repozycjonowanie istniejącej marki CS Group - B2B
Cel:
Dostosowanie marki do zmieniającego się rynku i profilu klienta biznesowego – stworzenie jednej marki z kilku odrębnych oferujących różne usługi. Stworzenie kategorii Doradcy Internetowego.
Nasza rola:
Repozycjonowanie marki, nowa strategia, nazwa, identyfikacja marki. Współpraca z grafikiem przy tworzeniu identyfikacji marki.
Stworzenie strategii komunikacji marki Mariflora
Cel:
Stworzenie wytycznych do komunikacji marki.
Nasza rola:
Stworzenie strategii komunikacji marki Mariflora. Współpraca z copywriterem nad stroną www oraz brief dla agencji do komunikacji w social mediach.
Stworzenie strategii marki rodzinnej palarni kawy Cortonero
Cel:
Stworzenie marki palarni kawy jako kontynuacji biznesu kawowego (dystrybutor ekspresów do kawy, młynków i innych akcesoriów)
Nasza rola:
Stworzenie strategii marki, wytycznych do komunikacji oraz współpraca z copywriterem
i grafikiem nad stworzeniem identyfikacji marki.
Zaufali nam
![logo 1](/images/design/logo-rotator.webp)
![logo 2](/images/design/logo-rotator-1.webp)
![logo 3](/images/design/logo-rotator-2.webp)
![logo 4](/images/design/logo-rotator-3.webp)
![logo 5](/images/design/logo-rotator-4.webp)
![logo 6](/images/design/logo-rotator-5.webp)
![logo 7](/images/design/logo-rotator-6.webp)
![logo 8](/images/design/logo-rotator-7.webp)
![logo 9](/images/design/logo-rotator-8.webp)
![logo 10](/images/design/logo-rotator-9.webp)
![logo 11](/images/design/logo-rotator-10.webp)
![logo 12](/images/design/logo-rotator-11.webp)
![logo 13](/images/design/logo-rotator-12.webp)
![logo 14](/images/design/logo-rotator-13.webp)
![logo 15](/images/design/logo-rotator-14.webp)
![logo 16](/images/design/logo-rotator-15.webp)
![logo 17](/images/design/logo-rotator-16.webp)
![logo 18](/images/design/logo-rotator-17.webp)
![logo 19](/images/design/logo-rotator-18.webp)
![logo 20](/images/design/logo-rotator-19.webp)
![logo 21](/images/design/logo-rotator-20.webp)
![logo 22](/images/design/logo-rotator-21.webp)
![logo 23](/images/design/logo-rotator-22.webp)
![logo 24](/images/design/logo-rotator-23.webp)
![logo 25](/images/design/logo-rotator-24.webp)
![logo 26](/images/design/logo-rotator-25.webp)
![logo 27](/images/design/logo-rotator-26.webp)
![logo 28](/images/design/logo-rotator-27.webp)
![logo 29](/images/design/logo-rotator-28.webp)
![logo 30](/images/design/logo-rotator-29.webp)
![logo 31a](/images/design/logo-rotator-30.webp)
![logo 32](/images/design/logo-rotator-31.webp)
![logo 33](/images/design/logo-rotator-32.webp)
![logo 34](/images/design/logo-rotator-33.webp)
![logo 35](/images/design/logo-rotator-34.webp)
![logo 36](/images/design/logo-rotator-35.webp)
![logo 37](/images/design/logo-rotator-36.webp)
![Logo WeNet](/images/design/logo-rotator-37.webp)
![logo 39](/images/design/rotator/logo-rotator-34.webp)
![logo 40](/images/design/rotator/logo-rotator-35.webp)
![logo 41](/images/design/rotator/logo-rotator-36.webp)
![logo 42](/images/design/rotator/logo-rotator-37.webp)
![logo 43](/images/design/logo-firmy-2.webp)
![logo 45](/images/design/logo-firmy-4-1.webp)