Co robimy?

Inspirujemy się wszystkim dokoła, łączymy, mieszamy i bierzemy to, co jest potrzebne, żeby narodziła się nowa marka lub idea. Bardzo starannie dopracowujemy nasze pomysły – tu nie ma miejsca na pośpiech czy niepewność. Drążymy dopóty, dopóki nie jesteśmy pewne, że to, co rekomendujemy, to jest to!

 

Strategie marek & komunikacji

Nasze prezentacje strategii to instrukcje obsługi dla agencji kreatywnej, projektanta, grafika, agencji PR i social media. Zawierają zestaw referencji, aby każdy kto się z nimi zetknie, dokładnie wiedział i rozumiał o czym jest marka.

 

Strategie marek miejsc

Wszyscy lubimy fajne miejsca. A jak są zaprojektowane od najmniejszej funkcjonalności po nazwę i logo, to tym bardziej. Coraz więcej klientów rozumie, że miejsce to też marka, a nas to cieszy tak, jak cieszą nas fajne miejscówki.

Segmentacje kreatywne

Segmentacja kreatywna to ujmująca forma opowieści o różnych typach klientów. Wykreowane postaci i metafory mają stworzyć pozytywne skojarzenia na temat klientów, tak aby każdego z nich dało się nie tylko zrozumieć, ale przede wszystkim polubić.

 

Repozycjonowania & refreshing

Zmiana to jedyna pewna rzecz, także zmiana rynku, zwyczajów klientów i możliwości technologicznych. Dlatego od czasu do czasu, a nawet częściej trzeba się przyjrzeć swojej marce świeżym okiem. Może zobaczymy coś specjalnego, czego nikt wcześniej nie zauważył?

 

NPD & innowacje

Świat jest pełen inspiracji, wystarczy rozejrzeć się dookoła, obejrzeć film, przeczytać wpis na blogu, posłuchać TEDa. Uwielbiamy wymyślać nowe rozwiązania, koncepcje na usługi i produkty, które mają szansę dostarczyć klientom marki emocjonujących przeżyć.

Warsztaty

Wierzymy w warsztaty jako najbardziej skuteczną formę wypracowywania rozwiązań. Spotkanie ludzi o różnych kompetencjach, doświadczeniach, ale też różnych spojrzeniach na markę. Praca w takim zespole pozwala nam współtworzyć świeże i nieoczywiste koncepty.

 

Trendspotting

Trendy wyznaczają kierunek zmiany dla marek. Trzeba być z nimi na bieżąco nie tylko dlatego, że to ciekawe, ale żeby w pełni wykorzystać potencjał, który z wykorzystania trendów może wynikać dla naszej marki.

 

Analizy & badania

Trudno doradzać nie uwzględniając opinii twórców marki, jak również jej odbiorców. Staramy się rozmawiać jak najwięcej z jednymi i drugimi, bo nasza subiektywna ocena sytuacji to hipoteza, którą musimy sprawdzić, aby zarekomendować konkretne rozwiązanie.

Fusion play©

Działania marketingowe angażujące wszystkie zmysły dają marce szansę na nawiązanie silniejszej relacji z konsumentem. Konkretny zapach przypomina nam sytuację, która przenosi nas w inne miejsce, inny czas. Kolor jest w stanie pobudzić nas do działania, a delikatna melodia poruszyć i doprowadzić do łez.