SEGMENTACJA KREATYWNA

258 slajdów z danymi z badania ilościowego…. kto to zrozumie, poza działem marketingu?! Segmentacja Kreatywna to narzędzie, dzięki któremu monotonne słupki zamieniamy w angażującą formę kreatywną, która każdego użytkownika segmentacji wciągnie i sprawi, że ....mimochodem ją przyswoi i zrozumie, a co najważniejsze polubi.

segmentacja2.jpg
 
 

ETAP 1

ANALIZY & BADANIA

analiza danych i desk research

projektowanie i uczestnictwo
w badaniach konsumenckich

wywiady z osobami kluczowymi dla organizacji

 

ETAP 2

FORMAT KREATYWNY

poszukiwanie inspiracji
do stworzenia formatu

przeformułowanie segmentacji klienta na nowy format
kreatywny

ETAP 3

WARSZTAT

zrozumienie segmentacji przez kluczowe działy organizacji

wspólne tworzenie mapy języka, touch pointów, key words itd..

ETAP 4

PROTOTYPY

stworzenie prototypów oddających charakter segmentów

zaprojektowanie miejsca nowej segmentacji w życiu organizacji

 

sprawdź także inne nasze produkty: