WYBRANE CASE STUDIES:

 

Cel:

Identyfikacja możliwości dotarcia do młodych konsumentów.

Narzędzia:

  • uczestnictwo w badaniach etnograficznych
  • warsztaty kreatywne
  • analizy - komunikacja, produkty, inspiracje ze świata

Efekt:

Strategia marki i produktu dla młodych konsumentów.

Cel :

Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji celem zrozumienia i polubienia jej przez organizację.

Narzędzia :

  • projektowanie procesu badawczego/uczestnictwo w badaniach
  • analizy działań - komunikacja, strona www, sklep
  • warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za markę (klient + agencje kreatywne)
  • wymyślenie nazewnictwa i formy kreatywnej dla segmentacji
  • brief podwykonawców i nadzór produkcji materiałów filmowych i rekwizytów

Efekt:

Kreatywna segmentacja: prezentacja i materiały filmowe, zdjęcia oraz prototypy postaci/segmentów.

 

Cel:

Dodanie emocji do charakteru marki telewizji.

Narzędzia:

  • poszukiwanie inspiracji na innych rynkach
  • warsztat z osobami decyzyjnymi w organizacji
  • dobranie partnerów i nadzór nad stworzeniem nowej identyfikacji (Logo, Hasło, Ramówka, Ident)

Efekt:

Nowa identyfikacja marki komunikująca emocje związane z oglądaniem telewizji.

Cel:

Poszukiwanie kierunku rozwoju dla marki - pozycjonowanie, nazwa, logotyp, przyszłość kategorii nieruchomości.

Narzędzia:

  • analizy: rynku nieruchomości i sprzedaży usług on-line, komunikacji konkurencji, logotypów, nazewnictwa
  • warsztat kreatywny
  • stworzenie możliwych kierunków dla marki

Efekt:

Możliwe kierunki rozwoju dla marki Morizon.pl.