Zrzut ekranu 2018-03-27 o 11.04.00.png
 
 

WYBRANE CASE STUDIES:

 

SEGMENTACJA KREATYWNA mBank

CEL:

Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji - formatu, który zrozumieją, polubią i wykorzystają pracownicy mBanku.

NARZĘDZIA:

  • analiza danych ilościowych z badania segmentacyjnego
  • praca na call center - poznanie języka segmentów
  • warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za markę 
  • poszukiwanie inspiracji w trendach światowych
  • przegląd możliwości komunikacyjnych w biurach klienta
  • stworzenie formatu kreatywnego dla segmentacji 
  • praca z lektorami - dobór głosów do charakteru segmentów
  • brief podwykonawców i nadzór produkcji materiałów filmowych i gadżetów edukacyjnych dla pracowników

EFEKT:

Kreatywna segmentacja: prezentacja i materiały filmowe, animacje, podkładanie głosów dopasowanych do charakterów poszczególnych segmentów

 
mbank-ekonto-m-760-zl.png

BANK DLA MŁODYCH mBank

Cel:

Identyfikacja możliwości dotarcia instytucji finansowej do młodych ludzi.

Narzędzia:

  • badania etnograficzne z młodymi
  • warsztaty kreatywne
  • analizy - komunikacja, produkty, inspiracje ze świata
  • stworzenie kilkudziesięciu produktów i usług dla młodych
  • stworzenie atrakcyjnych dla młodych platform komunikacyjnych 
  • rekomendacje dotyczące architektury całej marki mBank i miejsca w niej nowego bytu dla młodych

Efekt:

Strategia marki i produktu dla młodych konsumentów. Unikalna propozycja produktowa - prawo jazdy - wspierająca komunikat wizerunkowy.

matylda.gif

SEGMENTACJA KREATYWNA
IKEA

Cel :

Stworzenie kreatywnej wersji segmentacji klientów IKEA celem zrozumienia i polubienia jej przez organizację.

Narzędzia :

  • projektowanie procesu badawczego/uczestnictwo w badaniach
  • analizy działań - komunikacja, strona www, sklep
  • warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za markę (klient + agencje kreatywne)
  • wymyślenie nazewnictwa i formy kreatywnej dla segmentacji
  • brief podwykonawców i nadzór produkcji materiałów filmowych i rekwizytów

Efekt:

Kreatywna segmentacja: prezentacja i materiały filmowe, zdjęcia oraz prototypy postaci/segmentów.

 

STWORZENIE NOWEJ MARKI COCONAUT

Cel:

Stworzenie nowej marki wody kokosowej.
Dotarcie do szerszej niż do tej pory grupy docelowej.

Narzędzia:

  • wywiady z konsumentami metodą metafor

  • analizy komunikacji, opakowań i nazw konkurencji

  • zdefiniowanie światów dla marki

  • stworzenie briefów dla agencji kreatywnej na nazwę, opakowanie, materiały POS oraz komunikację w social media (FB, Instagram)

  • briefing podwykonawców i nadzór nad produkcją materiałów filmowych i rekwizytów

  • stała współpraca z agencją kreatywną przy wdrażaniu marki 

Efekt:

Nowa marka wody kokosowej COCONAUT. Go Higher!
Strategia marki i komunikacji obejmująca launch i kolejne działania wizerunkowe w social media.